We wtorek, 1 stycznia 2019 roku telewizyjna Dwójka rozpocznie emisję drugiej edycji talent-show „The Voice Kids”. Kolejne odcinki będą pokazywane w sobotnim prime-time.
Ambasadorem reklamowym sklepu internetowego Gomez.pl został Artur Żmijewski. Pozytywny wizerunek aktora oraz wartości, które reprezentuje sprawiły, że stał się naturalnym partnerem dla Gomez. Hasło towarzyszące reklamie – #znaszgomez – pojawi się w całej komunikacji towarzyszącej kampanii – telewizji, Internecie, prasie oraz na nośnikach zewnętrznych
Już pod koniec przyszłego roku mogą pojawić się pierwsze ułatwienia wynikające z umowy o wolnym handlu między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi. – To bardzo optymistyczny scenariusz – przyznaje Dorota Dąbrowska, dyrektor Amerykańskiej Izby Handlowej w Polsce. W poniedziałek rozpoczęła się druga runda negocjacji między stroną europejską a amerykańską.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc