Łatwiej napisać niż powiedzieć - długopis Dong-a
Opublikowany: 15-04-2014
14 kwietnia br. roku ruszyła pierwsza w Polsce kampania telewizyjna długopisów marki Dong-a.
Opublikowany: 15-04-2014
14 kwietnia br. roku ruszyła pierwsza w Polsce kampania telewizyjna długopisów marki Dong-a.
Budowanie zaufania społecznego i odgadywanie długotrwałych trendów – to zdaniem prezesa KGHM Polska Miedź strategia na czas kryzysu. Klucz do sukcesu tkwi również w innowacyjności produktów oraz dywersyfikacji produkcji. Prezes KGHM po raz drugi z rzędu znalazł się na szczycie listy „Wprost” TOP20 – Najlepsi menadżerowie na czas kryzysu.
Rozpoczęła się kampania z udziałem Roberta Lewandowskiego promująca wodę Oshee Vitamin Water. Wizerunek piłkarza wykorzystano zarówno w reklamach, jak i na butelkach tego produktu.
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej zup Winiary (produkowanych przez Nestlé Polska) podkreślająca, że są one tworzone z roślin uprawianych w Polsce. Kreacją, produkcją i postprodukcją spotu zajęło się studio produkcyjne Artcore
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc