„Łączy nas pasja” - sportowcy w reklamie LVbet
Opublikowany: 13-04-2017
Ruszyła kampania reklamowa pod hasłem „Łączy nas pasja” promująca firmę bukmacherską LVbet. Spot na potrzeby akcji przygotowały firmy Chillgroup i Studio Delapost.
Opublikowany: 13-04-2017
Ruszyła kampania reklamowa pod hasłem „Łączy nas pasja” promująca firmę bukmacherską LVbet. Spot na potrzeby akcji przygotowały firmy Chillgroup i Studio Delapost.
Ukraińska gospodarka może zyskać przeprowadzając reformy, które narzucają warunki stowarzyszenia z Unią Europejską – uważa Jacek Piechota, prezes Polsko-Ukraińskiej Izby Handlowej. Bez powiązań z Europą Ukraina jest bardziej wrażliwa na wahania koniunktury na rynkach światowych. W czasie kryzysu jej gospodarka skurczyła się o 15 proc., gospodarka Polski, która kilka lat temu przeszła proces dostosowania, odczuwa jedynie gospodarcze spowolnienie. Dla polskich przedsiębiorców prowadzących interesy ze stroną ukraińską największym problemem jest korupcja i kłopoty ze zwrotem VAT-u polskim firmom.
We wtorek, tj. 6 grudnia br. o godz. 22.50 TVN pokaże specjalny odcinek „Kuby Wojewódzkiego”, w którym odbędzie się zamiana ról - wszyscy goście właśnie zakończonego sezonu będą zadawać pytanie prowadzącemu talk-show.
W ramach kampanii Orange Love, nowej oferty Orange Polska, emitowane są spoty z udziałem youtubera Cybermarian oraz modelki Aleksandry Kasprzyk. Hasło przewodnie akcji to refren piosenki „All you need is love”.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc