„Krzyk ciszy” w spocie o obojętności wobec osób niepełnosprawnych intelektualnie
Opublikowany: 21-02-2018
Stowarzyszenie Otwarte Drzwi rozpoczęło kampanię pod hasłem „Krzyk ciszy” zwracającą uwagę na trudną sytuację osób z niepełnosprawnością intelektualną. Spot na potrzeby akcji przygotowały firmy marketingowe 180heartbeats + Jung v Matt. i F25.
POLECANE FILMY
-
„Wiadomości” straszą imigrantami: czołówka jak z horroru
-
Norbi, Komodo, Cugowski i Trojanowska gwiazdami „Roztańczonej Polski” w Solecznikach na Litwie. Relacja w niedzielę w TVP3 (wideo)
-
„Brudne domy” i „Pensjonaty z pomysłem” jesiennymi nowościami w TVP Kobieta (wideo)
-
Kolejna odsłona „Eko-weekendu” od 15 do 17 września w TVP Kobieta
-
Serial „Pati” startuje w TVN (wideo)