Kristina Kurcheva i Marcin Łukasik w spocie 4Fun.TV
Opublikowany: 29-09-2017
Pod hasłem "Stosunkowo Najwięcej Muzyki" wystartowała kampania reklamowa promująca jesienną ramówkę telewizji 4Fun.TV.
Opublikowany: 29-09-2017
Pod hasłem "Stosunkowo Najwięcej Muzyki" wystartowała kampania reklamowa promująca jesienną ramówkę telewizji 4Fun.TV.
W najbliższym miesiącu stację 4FUN.TV – Najwięcej muzyki- wzbogacą dwa nowe programy. Do grona prowadzących dołączają Łobuzy - czyli Boogie i Fifon znani z hitów takich jak „Ona czuje we mnie piniądz" czy „Łobuz kocha najbardziej", wykonawcy progresywnego disco.
Drugą nowością na antenie jest program K-Pop Non Stop, którego gospodarzem została prezenterka, dj-ka radiowa, a prywatnie fanka k-popu Klaudia Tyszkiewicz.
Pod hasłem "Stosunkowo najwięcej muzyki" wystartowała kampania reklamowa promująca jesienną ramówkę telewizji 4Fun.TV.
Szymon Majewski gościnnie poprowadzi pasmo „Weekend specjalny” w 4fun.TV. W ramach „Weekendów specjalnych” od piątku do niedzieli stacja prezentuje klipy i materiały związane z konkretnym wydarzeniem lub artystą.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc