PKO BP rozpoczął kampanię reklamową usług bankowości korporacyjnej i inwestycyjnej, w której biorą udział prezesi firm PESA, Grupa Kęty i Grupa Raben. Akcję przygotowały DDB Warszawa, Badi Badi, Juice, Universal McCann i Value Media.
26 listopada startuje kampania społeczna „Nie daj się nabrać. Sprawdź, zanim podpiszesz”. Celem akcji jest zwrócenie uwagi społeczeństwa na ryzyka związane z zawieraniem umów finansowych, w tym przede wszystkim z zaciąganiem wysokooprocentowanych krótkoterminowych pożyczek, tzw. „chwilówek”, oraz z korzystaniem z usług finansowych, które nie podlegają szczególnemu nadzorowi państwa
spot z Krystyną Czubówną jako lektorem reklamujący antyperspiranty Nivea For Men
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc