Klienci # jak VIP reklamują Banki Spółdzielcze
Opublikowany: 01-08-2013
Pod hasłem „# jak VIP” w Warszawie rusza kampania reklamowa Banków Spółdzielczych. Akcję przygotowała i realizuje Grupa BPS wspólnie z agencją Granatowi.
Opublikowany: 01-08-2013
Pod hasłem „# jak VIP” w Warszawie rusza kampania reklamowa Banków Spółdzielczych. Akcję przygotowała i realizuje Grupa BPS wspólnie z agencją Granatowi.
Na polskim rynku nie ma miejsca dla 30 banków. – W perspektywie kilku lat będzie maksymalnie do 10 dużych instytucji finansowych – prognozuje Jarosław Dąbrowski, ekspert rynku bankowego. Ostatnie zmiany właścicielskie w sektorze potwierdzają, że na rynku pozostaną duzi gracze, dla których Polska jest strategicznie ważna. Reszta, która nie widzi perspektyw rozwoju w Polsce, albo całkowicie się wycofa, albo – jak DnB Nord – znacząco zmieni profil swojego działania.
Przepisy UE dotyczące zmian w działalności banków ograniczą w pewnym stopniu obecną absolutną samodzielność polskich banków spółdzielczych działających w zrzeszeniach, ale to jest nieuniknione – mówi przewodniczący Komisji Nadzoru Finansowego. Banki spółdzielcze będą musiały m.in. wprowadzić obowiązek wspólnego zarządzania płynnością, w tym utrzymywać określoną minimalną kwotę depozytu w banku zrzeszającym.
Istnieje ryzyko, że nowe przepisy unijne osłabią bankowość spółdzielczą w Polsce – uważa Waldemar Pawlak, były wicepremier i minister gospodarki. Jego zdaniem regulacje te nie przystają do specyfiki działalności spółdzielców. Będą oni musieli w najbliższym czasie dostosować się do prawa, które nakłada na nie takie same obowiązki, jak na duże, zagraniczne banki komercyjne.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc