Kibice na zakupach promują Narodową Loterię Paragonową
Opublikowany: 10-10-2016
Ruszył kolejny etap kampanii reklamującej Narodową Loterię Paragonową. Jego bohaterami są kibice sportowi.
Opublikowany: 10-10-2016
Ruszył kolejny etap kampanii reklamującej Narodową Loterię Paragonową. Jego bohaterami są kibice sportowi.
PGE Obrót razem z 50 partnerami przygotowała zniżki dla klientów w popularnych sklepach. Akcja rabatowa jest częścią świątecznej odsłony kampanii spółki pod hasłem „Prąd jest lepszy z dodatkami”.
W ciągu kilku tygodni poznamy nowy projekt cennika stawek dostępu do torów. Ma uwzględniać zarzuty Trybunału Sprawiedliwości UE i Urzędu Transportu Kolejowego, które zakwestionowały sposób naliczania stawek. Cennik będzie jednoroczny, ale zgodnie z oczekiwaniami rynku, PKP PLK chce pokazać perspektywę na kolejne lata.
Rozpoczęła się kampania reklamowa rachunku Pocztowe Konto ZawszeDarmowe oferowanego przez Bank Pocztowy. Akcja jest prowadzona przede wszystkim w telewizji.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc