KFC: Sery Losu
Opublikowany: 11-02-2016
Agencja McCann & MRM przygotowała dla KFC - emitowany na Snapchacie - cykliczny program „Sery Losu”, który jest parodią telewizyjnych wróżbitów. – Nastolatkowie oglądają coraz mniej telewizji, ale doskonale znają jej formaty i umieją śmiać się z nich w Internecie. Świadczą o tym chociażby memy ze słynnym Wróżbitą Maciejem, mówi Jacek Szulecki, dyrektor kreatywny McCann & MRM. – Dlatego też, aby opowiedzieć o najnowszej linii produktów KFC z rozgrzewającymi serami, sięgnęliśmy po ideę tyromancji, czyli wróżenia z serów.
POLECANE FILMY
-
"Walka o życie" w kwietniu w Polsat Cafe
-
Reklama piwa Tyskie - Piotr Fronczewski i Marcin Dorociński oglądają mecz
-
Andrzej Grabowski w obsadzie 1000. odcinka „Policjantek i policjantów”, emisja w piątek (wideo)
-
„Kopernik była kobietą 7” od 18 marca w Super Polsacie, Maciej Dowbor gospodarzem (wideo)
-
„MasterChef 12” jesienią TVN. Ruszają castingi online (wideo)