Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

KFC: Sery Losu

426 0 0 00:04:11.8

Opublikowany: 11-02-2016

Agencja McCann & MRM przygotowała dla KFC - emitowany na Snapchacie - cykliczny program „Sery Losu”, który jest parodią telewizyjnych wróżbitów. – Nastolatkowie oglądają coraz mniej telewizji, ale doskonale znają jej formaty i umieją śmiać się z nich w Internecie. Świadczą o tym chociażby memy ze słynnym Wróżbitą Maciejem, mówi Jacek Szulecki, dyrektor kreatywny McCann & MRM. – Dlatego też, aby opowiedzieć o najnowszej linii produktów KFC z rozgrzewającymi serami, sięgnęliśmy po ideę tyromancji, czyli wróżenia z serów.

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc