KFC - pierwszy polski teleturniej na Snapchacie
Opublikowany: 21-10-2015
KFC stworzyło pierwszy polski teleturniej na Snapchacie - Snap&Bite. To przykład kreatywnego przełożenia tradycyjnej formy rozrywkowej na jedną z najnowszych platform digitalowych, która wciąż stanowi spore wyzwanie dla marketingowców. Za realizację projektu odpowiada agencja McCann Worldgroup.
POLECANE FILMY
-
„Kopernik była kobietą 7” od 18 marca w Super Polsacie, Maciej Dowbor gospodarzem (wideo)
-
„MasterChef 12” jesienią TVN. Ruszają castingi online (wideo)
-
Nowy serial animowany Puls 2 „Jeżyk i Sprężynka” zadebiutuje w sobotę (wideo)
-
Nowy historyczny serial „Polowanie na ćmy” od niedzieli w TVP1 (wideo)
-
Program „Nastolatki rządzą… kasą” debiutuje w TVN