Kampania telewizyjna centrów handlowych M1
Opublikowany: 02-10-2013
Z początkiem października ruszyła ogólnopolska kampania telewizyj-na promująca jesienną loterię, organizowaną we wszystkich centrach handlowych M1.
Opublikowany: 02-10-2013
Z początkiem października ruszyła ogólnopolska kampania telewizyj-na promująca jesienną loterię, organizowaną we wszystkich centrach handlowych M1.
W wyniku wczorajszej rekonstrukcji rządu Ministerstwo Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej zostało włączone do Ministerstwa Rozwoju Regionalnego. Likwidacja resortu transportu może doprowadzić do pogłębienia problemów, szczególnie na kolei. Trudniej będzie też koordynować politykę transportową na poziomie europejskim. Eksperci przewidują, że najpóźniej za trzy lata nastąpi reaktywacja resortu.
Ścisła współpraca rządu i biznesu może zagwarantować korzystne dla Polski rozwiązania w negocjowanej umowie o wolnym handlu między UE a USA. Wśród przedsiębiorców obaw nie brakuje, ale resort gospodarki przekonuje, że na zmianach mogą oni zyskać. Przyjęcie umowy wpłynie nie tylko na poszczególne rynki w USA i Europie, ale zmieni rozkład sił w światowym handlu.
Rozpoczęła się kampania chipsów Cheetos (produkowanych przez PepsiCo) promująca ich nową wersję Mix-Ups. W reklamach występuje charakterystyczny brand hero tej marki.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc