kampania SM – Walcz o siebie
Opublikowany: 18-09-2012
spot z kampanii społecznej "SM - Walcz o siebie" pokazującej, że osoby chore na stwardnienie rozsiane mają szansę na normalne funkcjonowanie
Opublikowany: 18-09-2012
spot z kampanii społecznej "SM - Walcz o siebie" pokazującej, że osoby chore na stwardnienie rozsiane mają szansę na normalne funkcjonowanie
Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego rozpoczęła kampanię edukacyjną „Życie ma pierwszeństwo dotyczącą tworzenia korytarzy życia w sytuacjach, gdy na zatłoczonych drogach dochodzi do wypadków. Akcja jest oparta na interaktywnym spocie.
Lidl Polska rozpoczął kolejną kampanię, w której promuje się jako atrakcyjny pracodawca. Akcja jest prowadzona pod hasłem „Tysiące pracowników, tysiące historii”.
Lidl Polska rozpoczął kolejną kampanię, w której promuje się jako atrakcyjny pracodawca. Akcja jest prowadzona pod hasłem „Tysiące pracowników, tysiące historii”.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc