Kampania serka i przekąski Kiri
Opublikowany: 18-02-2015
Ruszyła najnowsza komunikacja serka oraz nowej przekąski pod marką KIRI przygotowana przez agencję Y&R.
Opublikowany: 18-02-2015
Ruszyła najnowsza komunikacja serka oraz nowej przekąski pod marką KIRI przygotowana przez agencję Y&R.
Startuje nowa kampanii reklamowa napoju energetycznego Tiger Energy Drink (produkowanego przez Maspex Wadowice). Akcja jest oparta m.in. na spocie do piosenki wykonawcy hip-hopowego Abradab. W klipie pojawia się były bokser Dariusz Michalczewski, którego pseudonim Tiger stanowi nazwę marki.
„Netia dla Ciebie”, to nowa linia ofert promocyjnych Grupy Netia. Sztandarowa oferta, to pakiet: Internet z TV w cenie 49,90 zł miesięcznie. Niezmiennie, przez cały okres umowy. Nowa promocja wsparta jest szeroko zakrojoną „polityczną” kampanią w TV, VoD, radiu i internecie, m.in. poprzez współpracę z popularnymi youtuberami.
Z początkiem lutego rozpocznie się kolejna edycja promocji „Dwa szybkie Żubry” piwa Żubr (produkowanego przez Kompanię Piwowarską). Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy PZL, OTO Film, Platige Image, Tailor Made PR, Huta 19, PRISM Studio i Zenith.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc