Kampania reklamowa wprowadza SmakoMyk Winiar
Opublikowany: 19-05-2009
W telewizji i prasie trwa kampania reklamująca wprowadzaną przez Winiary przyprawę SmakoMyk. Akcja podkreśla, że produkt nie dominuje smaku potraw, tylko go uzupełnia.
Opublikowany: 19-05-2009
W telewizji i prasie trwa kampania reklamująca wprowadzaną przez Winiary przyprawę SmakoMyk. Akcja podkreśla, że produkt nie dominuje smaku potraw, tylko go uzupełnia.
Spot z udziałem kucharza i podróżnika Davida Gaboriauda promujący bulion drobiowy marki Winiary (należącej do Nestle Polska)
Spot reklamujący dania instant Winiary Street Food
Spot reklamujący kostki Rosół Drobiowy marki Winiary
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc