Move TV partnerem akcji Vigantoletten Max „Przygotuj się na aktywne lato"
Rusza akcja zachęcająca do przekazywania 1 proc. podatku na Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce. Akcję, realizowaną pod hasłem „Pomóż dzieciom w nierównej walce z życiem”, przygotowały firmy marketingowe VML Poland, Papaya Films, Xantus Studio i Głośniej.
180 mln zł – tyle wynosi plan inwestycyjny Zakładów Azotowych Kędzierzyn na ten rok. To trzykrotnie więcej niż w 2013 rok, a to dopiero początek zakrojonych na lata dużych inwestycji. Jedna z nich to wybudowanie do końca 2016 roku nowej elektrociepłowni. Spółka chce do końca I kwartału znaleźć wykonawcę tego projektu.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc