Kampania "Badaj słuch"
Opublikowany: 05-09-2013
Ruszyła kampania „ Badaj Słuch” realizowana przez firmę Siemens i ich partnerów wraz z Biurem Reklamy BE Media.
Opublikowany: 05-09-2013
Ruszyła kampania „ Badaj Słuch” realizowana przez firmę Siemens i ich partnerów wraz z Biurem Reklamy BE Media.
Google dzięki mechanizmowi aukcji słów kluczowych zarabia co roku miliardy dolarów. Firmy są gotowe płacić wysokie stawki za to, żeby pojawiać się na początku listy wyników wyszukiwania. Są jednak sposoby na poprawienie widoczności własnych treści bez wysokich nakładów na reklamę w wyszukiwarce.
Dzięki wsparciu finansowemu prywatnych firm, Uniwersytecki Szpital Kliniczny we Wrocławiu może szybciej inwestować w nowoczesne technologie niż gdyby realizował to w ramach własnych środków. A to pomaga sprawniej zarządzać placówką i ratuje chorym życie.
Po ośmiu miesiącach roku, według danych Ministerstwa Rolnictwa, eksport wzrósł o niemal 13 proc. w porównaniu z ubiegłym rokiem. Główni partnerzy to Niemcy, Wielka Brytania i Rosja, ale Polska stawia również na dalsze rynki, m.in. w Afryce.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc