Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

Jurek Owsiak z youtuberami promuje Play jako partnera finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

763 1 0 00:00:39.7

Opublikowany: 04-01-2016

Z okazji tegorocznego finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy sieć Play zaczęła kampanię reklamową, w której Jurek Owsiak występuje razem z youtuberami, m. in. Blowkiem, SKKF i Gimperem. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Grandes Kochonos, Artegence, Plej i MediaCom Warszawa.

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc