Jogurty Jovi Duet promowane hasłem „Mix taki na dwa smaki"
Opublikowany: 04-08-2017
Wystartowała kampania wizerunkowa napojów jogurtowych Jovi Duet – marki z portfolio Lactalis Polska. Hasło kampanii brzmi „Mix taki na dwa smaki"
Opublikowany: 04-08-2017
Wystartowała kampania wizerunkowa napojów jogurtowych Jovi Duet – marki z portfolio Lactalis Polska. Hasło kampanii brzmi „Mix taki na dwa smaki"
Startuje kampania reklamowa sieci Decathlon, promująca hulajnogi. Akcja jest kontynuacją platformy komunikacyjnej: „Jedyną zasadą jest przyjemność“.
1 grudnia rozpoczęła się nowa kampania reklamowa marki ubrań dla dzieci 5-10-15. W jej ramach powstał pierwszy w historii firmy spot telewizyjny.
Sytuacja na rynku reklamowym wymusza zmiany w działających na nim agencjach. Przestają one być podwykonawcami, których zadaniem jest prosta promocja danego produktu czy usługi, a stają się dostawcą kontentu, który zainteresuje odbiorców. Warunkiem skutecznego dotarcia do klientów jest nie tylko ciekawa treść. Powinna ona być także użyteczna i dopasowana do zainteresowań odbiorcy.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc