Jogurty Jovi Duet promowane hasłem „Mix taki na dwa smaki"
Opublikowany: 04-08-2017
Wystartowała kampania wizerunkowa napojów jogurtowych Jovi Duet – marki z portfolio Lactalis Polska. Hasło kampanii brzmi „Mix taki na dwa smaki"
Opublikowany: 04-08-2017
Wystartowała kampania wizerunkowa napojów jogurtowych Jovi Duet – marki z portfolio Lactalis Polska. Hasło kampanii brzmi „Mix taki na dwa smaki"
Wystartowała kampania reklamowa Škody, promująca SUV-a Karoq
Polska jako gospodarz światowej konferencji klimatycznej (tzw. COP19), która odbędzie się w listopadzie tego roku w Warszawie, zamierza skupić się na dyskusjach związanych z ograniczeniem emisję dwutlenku węgla. Chce przede wszystkim wynegocjowania nowego, globalnego porozumienia w sprawie redukcji emisji gazów cieplarnianych i zahamowania wzrostu średniej temperatury na świecie. Minister zapowiada, że to będą bardzo trudne negocjacje. Nowe porozumienie w 2020 roku miałoby zastąpić Protokół z Kioto.
Zwiastun serialu dokumentalnego "Drwale", który będzie emitowany w Polsat Play
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc