Jogurty Jovi Duet promowane hasłem „Mix taki na dwa smaki"
Opublikowany: 04-08-2017
Wystartowała kampania wizerunkowa napojów jogurtowych Jovi Duet – marki z portfolio Lactalis Polska. Hasło kampanii brzmi „Mix taki na dwa smaki"
Opublikowany: 04-08-2017
Wystartowała kampania wizerunkowa napojów jogurtowych Jovi Duet – marki z portfolio Lactalis Polska. Hasło kampanii brzmi „Mix taki na dwa smaki"
Małgorzata Socha jako druga, po Marcinie Prokopie, gwiazda reklamuje Formułę WWW oferowaną przez sieć Play. Kampanię przygotowały i realizują firmy Grandes Kochonos, Banana Republic i MediaCom Warszawa.
Na koniec 2014 roku liczba osób, które zmieniły dostawcę energii elektrycznej, przekroczyła 287 tys. Choć to ponad dwukrotny wzrost w porównaniu z grudniem 2013 roku, to i tak skala jest niewielka. W tym względzie energetyka znajduje się na początku drogi, którą kilka lat wcześniej przechodziła telekomunikacja. Rosnąca świadomość konsumentów powoduje, że dostawcy usług muszą dostosowywać ofertę do ich wymagań.
W poniedziałek 25 marca br. pod hasłem "Jedynka to jest radio" startuje kampania reklamowa Programu I Polskiego Radia, której twarzą jest aktor Paweł Królikowski. Kampania obejmuje m.in. spoty telewizyjne, prasę, internet i outdoor.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc