Joanna Brodzik i Paweł Wilczak reklamują smartDom
Opublikowany: 13-02-2014
Bohaterami kampanii reklamowej SmartDomu, wspólnej usługi Cyfrowego Polsatu i Polkomtela, są Joanna Brodzik i Paweł Wilczak. Akcję przygotowały firmy Grey Group, TFP, Chimney Pot, PHD Media Direction i Carat Polska.
POLECANE FILMY
-
Maciej Dowbor z programem „Nauka, co słychać?” w serwisie Geekweek.pl i Interia.pl (wideo)
-
Chyra, Figura, Gierszał, Jakubik i Ogrodnik w ósmej edycji kalendarza ATM Grupy, Szymon Brodziak autorem zdjęć (wideo)
-
Player.pl prezentuje zwiastun „Skazanej 3”, premiera serialu 10 listopada (wideo)
-
„Lego Masters 4” od soboty w TVN, Wojciech Łozowski nowym jurorem (wideo)
-
"Autentyczni" w TVN w listopadzie