"Jestem..." - emotikony w reklamie Nikona
Opublikowany: 23-11-2016
Spot reklamujący aparaty fotograficzne Nikon, w którym uzupełnieniem hasła "Jestem..." są internetowe emotikony
Opublikowany: 23-11-2016
Spot reklamujący aparaty fotograficzne Nikon, w którym uzupełnieniem hasła "Jestem..." są internetowe emotikony
Client: Nikon
Agency: McCann NY
Tom Murphy, Co-Chief Creative Officer
Sean Bryan, Co-Chief Creative Officer
Larry Platt, Executive Creative Director
Thomas Sullivan, Group Creative Director
Cameron Fleming, Associate Creative Director
Calvin Lyte, Associate Creative Director
George Katz, Design Director
David Mashburn, Design Director
Kathy Love, Executive Producer
Jory Sutton and Chandler Simms, Integrated Producers
Ryan Fitzsimons, Production Coordinator
Eric David Johnson, Executive Music Producer
Mike Ladman, Music Producer
Account:
Kevin Scher, Group Managing Director; Dana McCullough; Account Director; Daniella Rey, Account Director; Danielle Jimenez, Assistant Account Executive
Strategy:
Steve Zaroff, Chief Strategy Officer; Julien Delatte, Group Strategy Director; Michele Kim, Strategist
Production
Director: Douglas Gautraud
Production Co: Coverdale, Inc.
DP: Luca Fantini
Editorial: The Whitehouse
Editor: Paul LaCalanra
Assistant Editor: David Rothstadt
Color Correction: Fergus McCall at The Mill
Sound Engineer/Mix: Tom Goldblatt @ Audio Engine
Music Company: South Music
Nikon kampanią pod hasłem „Jestem własną wizją świata” chce zachęcić pasjonatów fotografii, by wyrażali swoje autorskie wizje świata na zdjęciach. Jako inspirację marka prezentuje prace fotografów, którzy ujmują rzeczywistość z własnej, nietypowej perspektywy.
Spot promujący pierwszą polską edycję festiwalu krótkich form filmowych Nikon Film Festival.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc