„Jeloł to” - reklama bananów Yellow
Opublikowany: 30-09-2017
Grupa Citronex wprowadza do sprzedaży nową markę bananów Yellow. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Jeloł to”, za którą odpowiada agencja Xcommunica.
Opublikowany: 30-09-2017
Grupa Citronex wprowadza do sprzedaży nową markę bananów Yellow. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Jeloł to”, za którą odpowiada agencja Xcommunica.
Aviva rozpoczęła drugą odsłonę kampanii reklamującej ubezpieczenia na zdrowie i życie pokazującej obietnice składane najbliższym. W akcji, w której promowany jest także program bezpłatnych porad medycznych dla młodych rodziców, ubezpieczyciel przygotował wspólnie z firmami Gong, Film Produkcja i ZenithOptimedia Group.
Wejście w życie ustawy o otwartych zasobach publicznych grozi utratą 100 tys. miejsc pracy i upadkiem 15 tys. firm – ocenia Związek Przedsiębiorców i Pracodawców w raporcie „Rząd usiłuje przejęć rynek wydawniczy”. Zdaniem organizacji ministerialny projekt godzi jednocześnie w kilka sektorów gospodarki: wydawców, dystrybutorów hurtowych i detalicznych książek, przemysł poligraficzny oraz papierniczy, które w sumie generują ponad 40 mld zł przychodów. To blisko 3 proc. polskiego PKB.
Cyfrowy Polsat uruchamia dwie nowe ogólnopolskie kampanie reklamowe, promujące wprowadzone znacznie wcześnie produkty: nowe oferty telewizyjne i domowy internet LTE.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc