Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

Jacek Kurski: pod względem artystycznym festiwal w Opolu to triumf kobiet

410 0 0 00:02:41.1

Opublikowany: 22-09-2017

Festiwal w Opolu prezes zarządu TVP uważa za wielki sukces. Jego zdaniem był to przede wszystkim triumf kobiet, wokalistki pokazały bowiem wyjątkową klasę muzyczną. Jacek Kurski zapowiada, że festiwal będzie kontynuowany, jednak w innym formacie. Opole stawiać będzie na klasyczne, uwielbiane przez publiczność przeboje, muzykę spoza głównego nurtu prezentować ma natomiast festiwal w Kielcach.

ZOBACZ RÓWNIEŻ

TVP Sport od piątku z nową oprawą. „Prostota, minimalizm i elegancja linii” (wideo)
2985

TVP Sport od piątku z nową oprawą. „Prostota, minimalizm i elegancja linii” (wideo)

W piątek, 11 czerwca o godz. 6.00 zadebiutuje nowa oprawa kanału TVP Sport, stacja zyska również nowy logotyp - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Nowa oprawa czerpie z nowoczesnych rozwiązań internetowych, które charakteryzują się zarówno funkcjonalnością, jak i prostotą - komentuje nam biuro prasowe TVP.

Jacek Kurski: To będzie sylwester z przytupem
644 00:02:44.1

Jacek Kurski: To będzie sylwester z przytupem

Sylwester Marzeń z Dwójką ponownie zawita do Zakopanego. Po ubiegłorocznym koncercie, który przyciągnął 50 tys. publiczności na żywo i średnio 3,5 mln przed telewizorami, TVP liczy na powtórkę sukcesu. – To będzie sylwester z przytupem – zapewnia prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski. Mają to zapewnić różnorodni artyści polscy i zagraniczni, których TVP zaprosiło do współpracy. Wśród nich są Zenek Martyniuk, Margaret, Maryla Rodowicz, Ania Dąbrowska, Kombi, Thomas Anders z Modern Talking czy duet Filatov & Karas.

Jacek Kurski: Oglądalność opolskiego festiwalu pobiła wszelkie rekordy
454 0 1 00:02:46.1

Jacek Kurski: Oglądalność opolskiego festiwalu pobiła wszelkie rekordy

Festiwal w Opolu okazał się wielkim sukcesem – ocenił prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski. Tegoroczny Festiwal Polskiej Piosenki mimo dużej konkurencji komercyjnych stacji przyciągnął w weekend przed telewizory największą liczbę widzów. I to mimo obaw, że wrześniowy termin będzie mniej atrakcyjny niż czerwcowy. Jacek Kurski podziękował artystom za to, że „nie dali się skłonić do bojkotu” i upolitycznienia festiwalu.

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc