„Ja i mój pies: ostateczne wyzwanie” w Polsat Viasat Nature (wideo)
Opublikowany: 10-01-2019
12 stycznia 2019 roku Polsat Viasat History rozpocznie emisję dokumentalno-rozrywkowego cyklu „Ja i mój pies: ostateczne wyzwanie”.
Opublikowany: 10-01-2019
12 stycznia 2019 roku Polsat Viasat History rozpocznie emisję dokumentalno-rozrywkowego cyklu „Ja i mój pies: ostateczne wyzwanie”.
Ruszyła kampania reklamująca prezerwatywy Durex (produkowane przez Reckitt Benckiser) z ikonkami emocji na opakowaniach. Za obsługę reklamową marki odpowiadają Isobar Poland Group i Zenith.
Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków rozpoczęło kampanię pod hasłem „Soki i musy - witaminy w smart formie”. Działania - obejmujące telewizję, internet, PR i BTL - przygotowały agencje Hand Made, Havas Media i FleishmanHillard.
Rosną wymagania Polaków w odniesieniu do zagranicznych wyjazdów wakacyjnych. Coraz chętniej wybieramy hotele pięciogwiazdkowe oraz opcję all-inclusive. W 2012 r. średnio takie wakacje kosztowały niemal 5200 zł. Rośnie również popularność ofert first minute, czyli kupowanych z dużych wyprzedzeniem. Jednak wciąż najczęściej tuż przed wyjazdem dokonujemy rezerwacji w biurach podróży (newseria).
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc