„Ja i mój pies: ostateczne wyzwanie” w Polsat Viasat Nature (wideo)
Opublikowany: 10-01-2019
12 stycznia 2019 roku Polsat Viasat History rozpocznie emisję dokumentalno-rozrywkowego cyklu „Ja i mój pies: ostateczne wyzwanie”.
Opublikowany: 10-01-2019
12 stycznia 2019 roku Polsat Viasat History rozpocznie emisję dokumentalno-rozrywkowego cyklu „Ja i mój pies: ostateczne wyzwanie”.
Rusza kampania reklamowa Heyah wspierająca ofertę „Rok internetu za darmo”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy G7, Engine i Starcom.
spot reklamujący makaron Wok Smoka Vifon
Orange Polska wymienia flotę samochodów służbowych na bardziej ekologiczne. W pierwszym etapie firma wybrała 30 hybrydowych Toyot Auris, które otrzymają najlepsi sprzedawcy. Szacuje, że miesięcznie na paliwie do każdego z tych aut zaoszczędzi 200 zł, co w skali roku da 72 tys. zł oszczędności. Wkrótce Orange doda do floty także pięć całkowicie elektrycznych samochodów.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc