Internetowe szaleństwo w kampanii Orange z udziałem Rodzinki.pl
Opublikowany: 23-02-2015
W najnowszym odcinku miniserialu z zimowymi przygodami Rodzinki.pl autorstwa agencji Publicis taniec w zakopiańskiej karczmie staje się pretekstem do prezentacji promocyjnej oferty Orange, w której do Neostrady dodawany jest za 1 zł super sprzęt. Kampania jest realizowana w telewizji.
TAGI
POLECANE FILMY
-
Nowy codzienny „Bitwa o gości” od 1 października w TVN, emisja w niedzielnym access prime-time (wideo)
-
Jak zmieniało się logo Facebooka
-
Nowe logo Facebooka
-
„Wiadomości” straszą imigrantami: czołówka jak z horroru
-
Norbi, Komodo, Cugowski i Trojanowska gwiazdami „Roztańczonej Polski” w Solecznikach na Litwie. Relacja w niedzielę w TVP3 (wideo)