Imprezowi superbohaterzy w reklamie Partybox.pl
Opublikowany: 07-08-2017
Agencja K2 Media rozpoczęła działania zasięgowe dla sklepu internetowego Partybox.pl. Głównym ich elementem jest kampania spotowa w telewizyjnych kanałach tematycznych.
Opublikowany: 07-08-2017
Agencja K2 Media rozpoczęła działania zasięgowe dla sklepu internetowego Partybox.pl. Głównym ich elementem jest kampania spotowa w telewizyjnych kanałach tematycznych.
Rusza kampania reklamowa BNP Paribas Bank Polska komunikująca zmienioną nazwę banku. W spotach pojawią się dzieci, które zadają trudne pytania o swoją przyszłość w Polsce. Działania przygotowały Publicis Lion, Havas Media, Sals and More, Point of View i Feeders.
Staż w międzynarodowej korporacji zamiast dorywczej pracy w sklepie – dzisiejsi studenci szukają pracy bardziej świadomie niż ci, którzy kończyli studia kilka lat temu. Dzięki temu, że wchodzą na rynek pracy w okresie niżu demograficznego, mogą przebierać w ofertach pracy i podnosić swoje oczekiwania, również finansowe. Pracodawcy oczekują od nich przede wszystkim kompetencji "miękkich" i znajomości języków obcych.
W nowej kampanii reklamowej barszczu czerwonego Winiary (produkowanego przez Nestlé Polska) pokazywana jest uprawa buraków. Reklamy podkreślają, że produkt powstaje z buraków uprawianych w Polsce.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc