Imprezowi superbohaterzy w reklamie Partybox.pl
Opublikowany: 07-08-2017
Agencja K2 Media rozpoczęła działania zasięgowe dla sklepu internetowego Partybox.pl. Głównym ich elementem jest kampania spotowa w telewizyjnych kanałach tematycznych.
Opublikowany: 07-08-2017
Agencja K2 Media rozpoczęła działania zasięgowe dla sklepu internetowego Partybox.pl. Głównym ich elementem jest kampania spotowa w telewizyjnych kanałach tematycznych.
Ruszył plebiscyt na nazwę nowej ulicy na warszawskiej Woli, która powstanie w Browarach Warszawskich. Echo Investment i Muzeum Warszawy wytypowały trzy propozycje, które zostały zaczerpnięte z historii tego miejsca. Za stworzenie idei kreatywnej i strategii aktywacji oraz dedykowanej jej kampanii reklamowej, a także realizację działań w obszarach ATL, BTL, digital oraz PR odpowiada agencja Walk.
W internecie udostępniono kolejny spot Dove w ramach kampanii „Szkice prawdziwego piękna”. Reklamę zatytułowaną „Nieśmiała kamera Dove” przygotowała agencja Ogilvy & Mather London.
Rozpoczęła się bożonarodzeniowa kampania reklamowa porównywarki cenowej Ceneo.pl (należącej do Grupy Allegro). Akcja jest realizowana pod hasłem „Prezent na Ceneo.pl? Trafiony, zamówiony!”.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc