IBM - reklamy outdoorowe
Opublikowany: 03-07-2013
Agencja: Ogilvy France<br />
Klient: IBM<br />
Produkt: IBM
Opublikowany: 03-07-2013
Agencja: Ogilvy France<br />
Klient: IBM<br />
Produkt: IBM
Przedstawiamy opis rozwiązania „Move Update” przygotowanego dla McDonald’s przez DDB & Tribal. Agencja otrzymała za nie Brązowego Lwa na tegorocznym festiwalu Cannes Lions.
W internecie rozpoczęła się kampania reklamowa procesorów IBM Power8 przygotowana przez agencję Ogilvy & Mather. Akcja jest oparta na pierwszym w historii spocie marki IBM zrealizowanym w Polsce.
Agencja marketingowa Cosmose reklamuje swoją ofertę podczas festiwalu reklamowego Cannes Lions, wystawiając dwa kubiki z fałszywymi dolarami, z których jeden zostanie spalony, jako symbol nieefektywnych budżetów reklamowych.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc