Historia rodzinnej tradycji - Wyborowa od Mistrza
Opublikowany: 12-10-2017
Agencja McCann & MRM przygotowała krótki film opowiadający historię Wyborowej od Mistrza – specjalnej edycji wódki Wyborowa.
Opublikowany: 12-10-2017
Agencja McCann & MRM przygotowała krótki film opowiadający historię Wyborowej od Mistrza – specjalnej edycji wódki Wyborowa.
Spot wódki Wyborowa, w którym Maciej Zakościelny opowiada o platformie społecznościowej Stół.
Wyborowa, rodzima marka alkoholowa obecna na blisko stu rynkach świata, planuje ekspansję na nowe rynki oraz zwiększanie eksportu na dotychczasowych. Największe perspektywy dla siebie widzi w krajach rozwijających się, również w Afryce, zwłaszcza w RPA i Nigerii.
Producenci wódki liczą na wzrost sprzedaży w okresie zimowym nawet o kilkadziesiąt procent. Szykują także specjalne edycje oraz liczą, że wzrost akcyzy od początku nowego roku nie wpłynie znacząco na spadek sprzedaży. Z uwagi na uroczyste okazje w okresie świąteczno-noworocznym Polacy chętniej sięgają po wódki z segmentu premium.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc