Harleyowcy na hulajnogach reklamują Decathlon
Opublikowany: 19-05-2015
W nowej odsłonie kampanii sieci sklepów Decathlon z cyklu "The Cathlons" reklamowane są hulajnogi dla dzieci. W głównych rolach występują jadący na nich harleyowcy.
Opublikowany: 19-05-2015
W nowej odsłonie kampanii sieci sklepów Decathlon z cyklu "The Cathlons" reklamowane są hulajnogi dla dzieci. W głównych rolach występują jadący na nich harleyowcy.
Spot akcji „Decathlon Back to Sport“, będący kolejną odsłoną platformy komunikacyjnej marki "Jedyną zasadą jest przyjemność".
Ruszyła kolejna odsłona kampanii Decathlon,pod hasłem "Jedyną zasadą jest przyjemność"
Startuje kampania reklamowa sieci Decathlon, promująca hulajnogi. Akcja jest kontynuacją platformy komunikacyjnej: „Jedyną zasadą jest przyjemność“.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc