Haribo reklamuje "smak radości"
Opublikowany: 12-02-2009
Pod hasłem "Smak radości" prowadzona jest kampania reklamowa marki Haribo. Akcja chce przekonać odbiorców, że żelki mogą jeść nie tylko dzieci.
Opublikowany: 12-02-2009
Pod hasłem "Smak radości" prowadzona jest kampania reklamowa marki Haribo. Akcja chce przekonać odbiorców, że żelki mogą jeść nie tylko dzieci.
Marka żelków owocowych Haribo rusza z nową odsłoną kampanii telewizyjnej, będącej kontynuacją reklamy, w której dorośli mówią dziecięcymi głosami i odnajdują w sobie prawdziwą dziecięcą radość. W nowej reklamie marka zachęca, by posłuchać swojego wewnętrznego, dziecięcego głosu.
Od 12 sierpnia trwa nowa telewizyjna kampania reklamowa żelków Złote Misie marki Haribo. Akcję producent przygotował wspólnie z agencją Brand Support.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc