GRAPHITE w telewizji
Opublikowany: 17-11-2015
Od 16 do 29 listopada w cieszących się największą oglądalnością polskich stacjach telewizyjnych pojawią się ponownie spoty promujące elektronarzędzia polskiej marki GRAPHITE.
Opublikowany: 17-11-2015
Od 16 do 29 listopada w cieszących się największą oglądalnością polskich stacjach telewizyjnych pojawią się ponownie spoty promujące elektronarzędzia polskiej marki GRAPHITE.
Na przełomie kwietnia i maja 2016 Grupa Topex rozpoczęła kolejną ogólnopolską kampanią reklamową marki elektronarzędzi GRAPHITE. Podstawowym nośnikiem są spoty, które wyświetlane są obecnie w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych o raz internecie. Kampania skupia się na 3 komunikatach: (1) akcji konsumenckiej, w ramach której klienci otrzymają dodatkowy rok gwarancji, (2) informacji o sklepach i sieciach partnerskich, w których można nabyć elektronarzędzia GRAPHITE w promocyjnych cenach (3) oraz promocji nowej marki przeznaczonej na profesjonalistów – GRAPHITE PRO.
W telewizji rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa wiertarek, szlifierek i pilarek marki Graphite. Akcję przygotowały firmy What, Play Production i Arena.
6 września ruszyła kampania reklamowa elektronarzędzi Graphite (Grupa Topex). Za przygotowanie i realizację akcji, prowadzonej pod hasłem „Moc w Twoich rękach”, odpowiadają firmy What i Arena Media.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc