Goplana i Solidarność w Jeden z dziesięciu
Opublikowany: 15-10-2013
Goplana i Solidarność, marki z portfela Grupy Colian, zostały sponsorami popularnych teleturniejów. Od 3 października są obecne w 77 i 78 sezonie programu Jeden z dziesięciu.
Opublikowany: 15-10-2013
Goplana i Solidarność, marki z portfela Grupy Colian, zostały sponsorami popularnych teleturniejów. Od 3 października są obecne w 77 i 78 sezonie programu Jeden z dziesięciu.
We wrześniu rozpoczęła się silna kampania reklamowa Goplana Jeżyki, w której marka zaprasza do wszechświata zmysłowych, czekoladowych wrażeń.
Wystartowała wspólna kampania reklamowa słodyczy marek Goplana i Solidarność (produkowanych przez Grupę Colian). Akcję, prowadzoną na razie w telewizji, przygotowały agencja PZL i dom mediowy Universal McCann.
Wystartowała wspólna kampania reklamowa słodyczy marek Goplana i Solidarność (produkowanych przez Grupę Colian). Akcję, prowadzoną na razie w telewizji, przygotowały agencja PZL i dom mediowy Universal McCann.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc