Godło Polski w reklamie Wirtualnej Polski
Opublikowany: 11-10-2018
Spot z kampanii reklamowej Wirtualnej Polski realizowanej pod hasłem „Punkty widzenia ścierają się w Polsce”.
Opublikowany: 11-10-2018
Spot z kampanii reklamowej Wirtualnej Polski realizowanej pod hasłem „Punkty widzenia ścierają się w Polsce”.
Spot z Tomaszem Machałą i politykami promujący program "Newsroom" emitowany w Wirtualnej Polsce i Polsat News
W programie „Hanna i przyjaciele” dziennikarka będzie rozmawiać ze znanymi osobami, gotując przy tym. Cykl będzie emitowany na WP.pl od października.
Naganne wypowiedzi osób publicznych, w kampanii Wirtualnej Polski, są powtarzane przez dzieci. W ten sposób WP zwraca uwagę na język debaty publicznej i chce wpłynąć na jego zmianę.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc