Geny pod kontrolą - spot Loxon Max
Opublikowany: 19-02-2018
Od 19 lutego w telewizji i internecie trwa kampania autorstwa agencji Publicis, promującą lek LOXON MAX. Działania komunikacyjne są prowadzone pod hasłem: „Geny pod kontrolą”.
Opublikowany: 19-02-2018
Od 19 lutego w telewizji i internecie trwa kampania autorstwa agencji Publicis, promującą lek LOXON MAX. Działania komunikacyjne są prowadzone pod hasłem: „Geny pod kontrolą”.
Biuro podróży Rainbow zaczęło kampanię pod hasłem „Cały świat przeżyć” promującą ofertę wycieczek na lato 2016 roku.
Od 23 września na antenach Telewizji Polskiej trwa wizerunkowa kampania abonamentowa. Skierowana jest do widzów, którzy mają obowiązek uiszczać opłatę na media publiczne. W trzech 45-sekundowych spotach przypomniano dlaczego warto płacić abonament i jakie się z tym wiążą korzyści.
Ruszyła kampania reklamowa Liberty Direct oparta na spotach wybranych w konkursie internetowym. Najlepsza z reklam, „Podła góra”, będzie też emitowana w telewizji.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc