Geny pod kontrolą - spot Loxon Max
Opublikowany: 19-02-2018
Od 19 lutego w telewizji i internecie trwa kampania autorstwa agencji Publicis, promującą lek LOXON MAX. Działania komunikacyjne są prowadzone pod hasłem: „Geny pod kontrolą”.
Opublikowany: 19-02-2018
Od 19 lutego w telewizji i internecie trwa kampania autorstwa agencji Publicis, promującą lek LOXON MAX. Działania komunikacyjne są prowadzone pod hasłem: „Geny pod kontrolą”.
Nowy program „Iron Majdan” miał być testem dla siły uczucia łączącego Małgorzatę Rozenek i Radosława Majdana. Stał się również niesamowitą przygodą i sposobem na realizację dziecięcych marzeń. Małżonkowie twierdzą, że w reality show pokazują nie tylko własne emocje, lecz także ciekawe miejsca na świecie i fascynujących ludzi, których poznali.
McDonald’s Polska rusza z kolejną kampanią Maestro Burgers, promującą burgera Chicken & Curry.
Ruszyła promocja nowych wariantów smakowych chipsów Lay’s (PepsiCo). Wspiera ją kampania reklamowa przygotowana przez firmy BBDO Warszawa, Media Direction OMD i Hill+Knowlton Strategies.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc