Gdańsk. Tu się żyje! - Basia Ritz
Opublikowany: 22-02-2018
Trwa druga odsłona kampanii „Gdańsk. Tu się żyje!". O tym, dlaczego wybrała Gdańsk jako miejsce do życia opowiada Basia Ritz, zwyciężczyni programu "Master Chef".
Opublikowany: 22-02-2018
Trwa druga odsłona kampanii „Gdańsk. Tu się żyje!". O tym, dlaczego wybrała Gdańsk jako miejsce do życia opowiada Basia Ritz, zwyciężczyni programu "Master Chef".
Rośnie – choć bardzo wolno – optymizm polskich przedsiębiorstw. Firmy oceniały popyt na swoje produkty i usługi w pierwszym kwartale tego roku lepiej niż pod koniec zeszłego, choć znacznej poprawy oczekują dopiero w drugiej połowie roku – wynika z badania przeprowadzonego przez NBP wśród firm. Najlepiej na swoją sytuację patrzą eksporterzy, najtrudniej jest w branży budowlanej. Obecnie przedsiębiorcy nie zamierzają co prawda ciąć kosztów pracy ani redukować zatrudnienia, ale także nie planują zatrudniać ani podnosić płac.
Już co czwarty płatny czytelnik „Gazety Wyborczej” kupuje ją w wersji cyfrowej. Sprzedaż prasy drukowanej od ponad dekady systematycznie spada. Tradycyjne media szukają więc sposobu na dotarcie do czytelników za pomocą nowych technologii.
Dziennikarz pozytywnie ocenia kilka miesięcy pracy w TVN. Twierdzi, że tworzenie dwóch całkiem odmiennych formatów, takich jak „Fakty z zagranicy” oraz „Dzień Dobry TVN”, daje mu ogromną satysfakcję zawodową. Nie zgadza się też z opinią, że telewizja śniadaniowa to gorszy rodzaj dziennikarstwa.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc