Gdańsk. Tu się żyje! - Basia Ritz
Opublikowany: 22-02-2018
Trwa druga odsłona kampanii „Gdańsk. Tu się żyje!". O tym, dlaczego wybrała Gdańsk jako miejsce do życia opowiada Basia Ritz, zwyciężczyni programu "Master Chef".
Opublikowany: 22-02-2018
Trwa druga odsłona kampanii „Gdańsk. Tu się żyje!". O tym, dlaczego wybrała Gdańsk jako miejsce do życia opowiada Basia Ritz, zwyciężczyni programu "Master Chef".
Multimedia Polska stawia na sprzedaż pakietową, dorzucając do tradycyjnego modelu działania usługi wykraczające poza dotychczasowy model biznesowy. Oprócz ubezpieczeń czy telefonii komórkowej i monitoringu domu oferuje również energię elektryczną. Widzi potencjał w tym rynku, na którym do tej pory blisko 330 tys. gospodarstw domowych zmieniło dostawcę prądu.
W Sejmie trwają prace nad nowelizacją Kodeksu wykroczeń, które przewidują, że wykroczeniem będzie kradzież rzeczy o wartości do 1 tys. zł. Obecnie już kradzież 250 zł jest traktowana jako przestępstwo. Polska Izba Handlu obawia się, że wejście w życie tych zmian spowoduje większą bezkarność złodziei i może przełożyć się na trzykrotny wzrost strat z tytułu kradzieży w sklepach.
spot reklamujący ofertę King Deal w restauracjach Burger King
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc