Gdańsk. Tu się żyje! - Basia Ritz
Opublikowany: 22-02-2018
Trwa druga odsłona kampanii „Gdańsk. Tu się żyje!". O tym, dlaczego wybrała Gdańsk jako miejsce do życia opowiada Basia Ritz, zwyciężczyni programu "Master Chef".
Opublikowany: 22-02-2018
Trwa druga odsłona kampanii „Gdańsk. Tu się żyje!". O tym, dlaczego wybrała Gdańsk jako miejsce do życia opowiada Basia Ritz, zwyciężczyni programu "Master Chef".
W nowej odsłonie kampanii reklamowej Orange dla Firm z udziałem Tomasza Karolaka jest promowana usługa internetu samochodowego Business Everywhere Mini. Akcję przygotowały agencja reklamowa Havas Worldwide Warsaw i dom mediowy Initiative Warszawa.
Pod hasłem „Wybierz dobrze. Wybierz Rockwool” rozpoczęła się kampania reklamowa skalnej wełny mineralnej Rockwool. Akcja obejmuje telewizję, radio, prasę, internet oraz outdoor.
Bank BNP Paribas wystartował z kolejną odsłoną kampanii marketingowej, tym razem promującą „Konto Otwarte na Ciebie” wraz z trzema wyjątkowymi kartami debetowymi: „Kartą Otwartą na Dzisiaj”, „Kartą Otwartą na Świat” oraz „Kartą Otwartą na eŚwiat”
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc