Gdansk dziekuje za Euro 2012
Opublikowany: 10-07-2012
Gdańsk dziękuje zagraniczym kibicom za Euro 2012 - wersja irlandzka
Opublikowany: 10-07-2012
Gdańsk dziękuje zagraniczym kibicom za Euro 2012 - wersja irlandzka
Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego rozpoczął kampanię pod hasłem „Śląskie! Tu pasuję” mającą zbudować wizerunek regionu jako miejsca najlepszego do życia i rozwoju. Spot na potrzeby akcji przygotowała agencja Gong.
33 stacje telewizyjne obejmuje kampania promocyjna pod hasłem „Zamość - twierdza otwarta”. Spot wyprodukował Damian Bieniek z Edukator Film, a muzykę do niego napisał Jacek Kałuża.
Zaczęła się kampania promująca atrakcje kulturalne województwa kujawsko-pomorskiego. Ambasadorem akcji, pod hasłem „Kujawsko-Pomorskie menu kulturalne”, jest Kuba Marcinowicz, dziennikarz związany z Polskim Radiem.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc