Bukmacher STS ruszył z kolejną odsłoną, trwającej od września, kampanii reklamowej. Odnosi się ona do aktywności sponsorskiej STS, prowadzonej na rzecz klubów sportowych z różnych dyscyplin.
W nowym spocie firma Porta Drzwi nie tylko zachęca innych do otwartości, ale również sama łamie branżowe schematy komunikacji. W spocie nie zobaczymy drzwi producenta, tylko pełną emocji kompozycję momentów z różnych chwil życia. Do produkcji spotu zaangażowani zostali m.in. aktor Arkadiusz Jakubik oraz dom produkcyjny Filmokracja Michał Bisaga.
Rozpoczyna się właśnie kampania telewizyjna wspierająca launch urządzenia Smart Kid Belt zastępującego fotelik samochodowy. Za kreację odpowiada butik kreatywny AżTuNagle.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc