L'Oreal Polska rozpoczął kampanię reklamową kosmetyków do koloryzacji włosów marki Matrix. Ambasadorką kampanii opartej na nowej strategii komunikacji została dziennikarka i prezenterka Odeta Moro. Autorem kampanii jest agencja Digital Kingdom.
15 maja rozpocznie się nowa kampania telewizyjna marki Książęce. Obejrzeć będzie można dwa spoty reklamowe, jeden poświęcony trzem podstawowym wariantom Kolekcji, a drugi wariantowi limitowanemu – Jasnemu Ryżowemu. Filmy promowane będą także w Internecie - na profilu marki na Facebooku oraz w kampanii VOD.
Ponad 240 szkół, przedszkoli, szpitali i samorządów stara się o dofinansowanie termomodernizacji budynków. Dzięki temu mają szansę obniżyć rachunki za ogrzewanie i prąd o co najmniej 30 proc. rocznie. Mogą na ten cel otrzymać od 170 tys. euro do 3 mln euro, w zależności od ilości emisji dwutlenku węgla, którą uda się dzięki temu zredukować. Szacuje się, że w Polsce takich obiektów publicznych wymagających termomodernizacji jest 3 tysiące.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc