Frosta "mówi jak jest" - Ryba z pieca z brokułami w trzech krokach
Opublikowany: 12-09-2018
Wraz z początkiem września FRoSTA startuje z kolejną odsłoną kampanii reklamowej "Mówimy jak jest"
Opublikowany: 12-09-2018
Wraz z początkiem września FRoSTA startuje z kolejną odsłoną kampanii reklamowej "Mówimy jak jest"
Wraz z początkiem września FRoSTA startuje z kolejną odsłoną kampanii reklamowej "Mowimy jak jest"
Od 22 września br. na antenach ogólnopolskich stacji radiowych i telewizyjnych ponownie zagości FRoSTA. W najnowszej kampanii FRoSTA „mówi, jak jest”, prezentując gamę produktów ze swojego rybnego portfolio.
19 września, pod hasłem „100% naturalnego smaku”, rusza kolejna odsłona kampanii reklamowej FRoSTY. Spoty promujące zarówno sztandarowe, jak i nowe produkty z portfolio producenta pojawią się w telewizji, radiu oraz Internecie.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc