„Fort Royale” - nowy magazyn dla grających w „Fortnite”
Opublikowany: 25-10-2018
Do sprzedaży trafił premierowy numer miesięcznika „Fort Royale” wydawanego przez Edipresse Polska. Pismo jest skierowane do miłośników gry wideo „Fortnite”.
Opublikowany: 25-10-2018
Do sprzedaży trafił premierowy numer miesięcznika „Fort Royale” wydawanego przez Edipresse Polska. Pismo jest skierowane do miłośników gry wideo „Fortnite”.
Ewa Chodakowską została redaktor naczelną nowego pisma o zdrowym stylu życia. Znajdą się w nim porady dotyczące fitnessu, odżywiania, dbania o urodę, a nawet życia seksualnego. Magazyn połączony będzie z platformą internetową, na której czytelniczki znajdą nagrania wideo ćwiczeń, przepisów oraz motywacji Chodakowskiej. „Be Active. Dietetyka & Fitness” pojawi się na sklepowych półkach w czerwcu.
Pod hasłem „Ja też w Ciebie wierzę“ rusza świąteczna kampania marketingowa marki Coca-Cola. Główną bohaterką spotu jest... życzliwość, a święty Mikołaj bezpośrednio odpowiada za rozpalenie żaru dobroci i ciepła między ludźmi. To właśnie do tych wszystkich drobnych gestów wywołujących uśmiech na twarzach obdarowanych, zachęca w tym roku Coca-Cola w kampanii dedykowanej świętom.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc