Filmowa kampania zachęca do sprzątania po psach
Opublikowany: 17-03-2009
W MTV startuje akcja edukacyjna przypominająca o obowiązku sprzątania na spacerze po swoim psie. Kreacja kampanii jest utrzymana w konwencji filmu gangsterskiego.
Opublikowany: 17-03-2009
W MTV startuje akcja edukacyjna przypominająca o obowiązku sprzątania na spacerze po swoim psie. Kreacja kampanii jest utrzymana w konwencji filmu gangsterskiego.
Psy nie lubią leniuchować, zwykle potrzebują określonej dawki aktywności, a ich prawdziwym żywiołem jest wspólna zabawa z właścicielem. Trenerzy szczególnie polecają trening z plastikowym dyskiem – frisbee. W ten sposób pupil nie tylko utrzymuje dobrą kondycję, lecz także wzmacnia więzi ze swoim właścicielem. Choć taka aktywność sprawia czworonogowi przyjemność, to trzeba pamiętać o tym, żeby go nie przetrenować.
Oglądalność tzw. wielkiej czwórki stacji telewizyjnych w ciągu ostatniego roku spadła o blisko 2 pkt proc. Zyskują natomiast mniejsze anteny, które łącznie mają już ponad połowę udziałów w oglądalności. Rosnąca popularność powoduje, że coraz częściej zamawiają one u krajowych producentów telewizyjnych.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc