Filmowa kampania zachęca do sprzątania po psach
Opublikowany: 17-03-2009
W MTV startuje akcja edukacyjna przypominająca o obowiązku sprzątania na spacerze po swoim psie. Kreacja kampanii jest utrzymana w konwencji filmu gangsterskiego.
Opublikowany: 17-03-2009
W MTV startuje akcja edukacyjna przypominająca o obowiązku sprzątania na spacerze po swoim psie. Kreacja kampanii jest utrzymana w konwencji filmu gangsterskiego.
Psy nie lubią leniuchować, zwykle potrzebują określonej dawki aktywności, a ich prawdziwym żywiołem jest wspólna zabawa z właścicielem. Trenerzy szczególnie polecają trening z plastikowym dyskiem – frisbee. W ten sposób pupil nie tylko utrzymuje dobrą kondycję, lecz także wzmacnia więzi ze swoim właścicielem. Choć taka aktywność sprawia czworonogowi przyjemność, to trzeba pamiętać o tym, żeby go nie przetrenować.
ING Bank Śląski prowadzi kolejną odsłonę kampanii pod hasłem „Moje zmienia wszystko” reklamującej jego nowy system bankowości internetowej. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Brain, Gong i MullenLowe MediaHub.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc