Filip Wypych w kampanii Neomag Skurcz
Opublikowany: 18-01-2018
17 stycznia wystartowała kampania reklamowa suplementu diety Neomag Skurcz (Aflofarm Farmacja Polska). Jej twarzą został pływak Filip Wypych.
Opublikowany: 18-01-2018
17 stycznia wystartowała kampania reklamowa suplementu diety Neomag Skurcz (Aflofarm Farmacja Polska). Jej twarzą został pływak Filip Wypych.
Wizerunkowy spot TVN prezentujący ramówkę na wiosnę 2019
Owoce Świata od Tymbarku ponownie zagościły w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz Internecie - na portalu Facebook. Wszystko za sprawą najnowszej kampanii promującej Owoce Świata Tymbark w butelce szklanej o pojemności 250 ml oraz Mango w kartonie 1 l – najnowszą propozycję smakową w kartonowym formacie.
Właśnie startuje silna kampania komunikacyjna dla nowych serów pleśniowych Hochland camembert i brie. Kampania potrwa 2 miesiące.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc