Fanta reklamuje się jako "naturalnie fantastyczna"
Opublikowany: 28-04-2009
Ruszyła kampania reklamowa Fanty pod hasłem "Naturalnie fantastyczna". Akcja podkreśla, że napój jest oparty na naturalnych składnikach i nie zawiera konserwantów.
Opublikowany: 28-04-2009
Ruszyła kampania reklamowa Fanty pod hasłem "Naturalnie fantastyczna". Akcja podkreśla, że napój jest oparty na naturalnych składnikach i nie zawiera konserwantów.
Ruszyła kampania reklamowa napoju Fanta (produkowanego przez Coca-Cola Poland Services), której bohaterami są twórcy internetowi: Stuu, 4Dreamers, Kinga Sawczuk, Marysia Jeleniewska i Magda Bereda. Akcja jest realizowana pod hasłem „Fabryka śmiechu”.
Ruszyła kampania reklamowa napoju Fanta (produkowanego przez Coca-Cola Poland Services), której bohaterami są twórcy internetowi: Stuu, 4Dreamers, Kinga Sawczuk, Marysia Jeleniewska i Magda Bereda. Akcja jest realizowana pod hasłem „Fabryka śmiechu”.
Ruszyła kampania reklamowa napoju Fanta (produkowanego przez Coca-Cola Poland Services), której bohaterami są twórcy internetowi: Stuu, 4Dreamers, Kinga Sawczuk, Marysia Jeleniewska i Magda Bereda. Akcja jest realizowana pod hasłem „Fabryka śmiechu”.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc