Fake news w polskim internecie
Opublikowany: 19-12-2017
Na zlecenie Grupy On Board Think Kong zrealizowane w grudniu badanie opinii, pokazało, że aż 50 proc. Polaków w ostatnim półroczu zetknęło się z fake newsami.
Opublikowany: 19-12-2017
Na zlecenie Grupy On Board Think Kong zrealizowane w grudniu badanie opinii, pokazało, że aż 50 proc. Polaków w ostatnim półroczu zetknęło się z fake newsami.
Zdaniem prezesa BRE Banku obecne czasy nie należą do łatwych dla bankowości. I chociaż branża w Polsce dobrze sobie radzi – czasy największej świetności już minęły. Bankowość mogą ożywić nowoczesne usługi – jak przelewy natychmiastowe, czy też programy rządowe – jak Mieszkanie dla Młodych czy gwarancje de minimis. Dzięki temu wzrośnie popyt wewnętrzny i zapotrzebowanie na kredyty.
W nowej kampanii Ptasiego Mleczka (E. Wedel) prezentowana jest jego limitowanej edycji w białej czekoladzie. Akcję przygotowały formy Grandes Kochonos, OMD i 24/7Communication.
Ruszyła kampania reklamowa lodówek Amica z technologią No Frost, oparta na telewizyjnych spotach sponsorskich z udziałem Agnieszki Radwańskiej. Akcję przygotowały i realizują firmy Change, Get More Social, Monday PR i Value Media.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc