Fake news w polskim internecie
Opublikowany: 19-12-2017
Na zlecenie Grupy On Board Think Kong zrealizowane w grudniu badanie opinii, pokazało, że aż 50 proc. Polaków w ostatnim półroczu zetknęło się z fake newsami.
Opublikowany: 19-12-2017
Na zlecenie Grupy On Board Think Kong zrealizowane w grudniu badanie opinii, pokazało, że aż 50 proc. Polaków w ostatnim półroczu zetknęło się z fake newsami.
Spot promujący usługę telewizyjną i internetową Cyfrowego Polsatu
Spot wspierający nową ofertę promocyjną w Orange Love
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej kredytu gotówkowego eurobanku z Piotrem Adamczykiem i piosenką „Chciałabyś, chciała” w głównych rolach. Akcję przygotowały firmy Brasil, Propeller Film i Starcom.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc