Fake news w polskim internecie
Opublikowany: 19-12-2017
Na zlecenie Grupy On Board Think Kong zrealizowane w grudniu badanie opinii, pokazało, że aż 50 proc. Polaków w ostatnim półroczu zetknęło się z fake newsami.
Opublikowany: 19-12-2017
Na zlecenie Grupy On Board Think Kong zrealizowane w grudniu badanie opinii, pokazało, że aż 50 proc. Polaków w ostatnim półroczu zetknęło się z fake newsami.
Spot z udziałem aktorki Julii Wieniawy promujący wiosenno-letnią kolekcję butów w sklepach Deichmann
Rośnie zainteresowanie kredytami hipotecznymi. Miniony kwartał był pod tym względem najlepszy od ponad dwóch lat. – To jest pierwszy kwartał przełamania negatywnych trendów – mówi Andrzej Oślizło, prezes zarządu firmy Expander Advisors oraz prezes Związku Firm Doradztwa Finansowego. Poprawie sytuacji sprzyjają łatwiejszy niż wcześniej dostęp do kredytów oraz ich niskie oprocentowanie.
Spot kredytu gotówkowego w mBanku pokazujący spełniające się marzenie o motocyklu
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc