Fake news w polskim internecie
Opublikowany: 19-12-2017
Na zlecenie Grupy On Board Think Kong zrealizowane w grudniu badanie opinii, pokazało, że aż 50 proc. Polaków w ostatnim półroczu zetknęło się z fake newsami.
Opublikowany: 19-12-2017
Na zlecenie Grupy On Board Think Kong zrealizowane w grudniu badanie opinii, pokazało, że aż 50 proc. Polaków w ostatnim półroczu zetknęło się z fake newsami.
PKO BP rozpoczął kampanię reklamową usług bankowości korporacyjnej i inwestycyjnej, w której biorą udział prezesi firm PESA, Grupa Kęty i Grupa Raben. Akcję przygotowały DDB Warszawa, Badi Badi, Juice, Universal McCann i Value Media.
Od kwietnia autostrady w Wielkiej Brytanii będą płatne dla ciężarówek powyżej 12 ton. W Niemczech opłatami mają zostać objęci kierowcy wszystkich pojazdów zagranicznych. To dla tych państw szansa na znaczne zwiększenie wpływów do budżetu. Komisja Europejska jest jednak przeciwna opłatom tylko dla obcokrajowców.
- Pieniądze z nowego, unijnego budżetu będą dostępne dla przyszłych beneficjentów najwcześniej pod koniec przyszłego roku – przewiduje dr Piotr Wawrzyk, politolog z Instytutu Europeistyki Uniwersytetu Warszawskiego. Wszystko zależy od tempa prac nad ostatecznym kształtem perspektywy budżetowej i zasad, pozwalających na uruchomienie funduszy. W czwartek dokumentem ma się zająć komisja budżetowa Parlamentu Europejskiego, by w przyszłym tygodniu dokument mógł być zatwierdzony na sesji plenarnej.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc