Fake news w polskim internecie
Opublikowany: 19-12-2017
Na zlecenie Grupy On Board Think Kong zrealizowane w grudniu badanie opinii, pokazało, że aż 50 proc. Polaków w ostatnim półroczu zetknęło się z fake newsami.
Opublikowany: 19-12-2017
Na zlecenie Grupy On Board Think Kong zrealizowane w grudniu badanie opinii, pokazało, że aż 50 proc. Polaków w ostatnim półroczu zetknęło się z fake newsami.
Klip prezentujący nową oprawę graficzną kanału TVN Style.
Telewizyjna Siódemka rozpoczęła poszukiwania uczestników do szóstej edycji programu „Ślub od pierwszego wejrzenia”.
Rozpoczęła się kampania reklamowa najpopularniejszych serii odmładzających kosmetyków marki Perfecta (produkowanych przez Dax Cosmetics). W akcji, prowadzonej pod hasłem „Piękno jest decyzją”, występuje aktorka Magdalena Różdżka, ambasadorka marketignowa Perfecty.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc