Fake news w polskim internecie
Opublikowany: 19-12-2017
Na zlecenie Grupy On Board Think Kong zrealizowane w grudniu badanie opinii, pokazało, że aż 50 proc. Polaków w ostatnim półroczu zetknęło się z fake newsami.
Opublikowany: 19-12-2017
Na zlecenie Grupy On Board Think Kong zrealizowane w grudniu badanie opinii, pokazało, że aż 50 proc. Polaków w ostatnim półroczu zetknęło się z fake newsami.
Utalentowani i elastyczni pracownicy są coraz ważniejsi dla pracodawców – wynika z raportu „Trendy w HR 2013” przygotowanego przez firmę doradczą Deloitte. – Walka o talenty to trend numer jeden na świecie – informuje Małgorzata Wnęk-Kolaska z Deloitte. W Polsce najważniejszym trenden jest rosnąca rola działów kadrowych.
Historycznie niskie ceny prądu sprzyjają uwolnieniu rynku energii dla gospodarstw domowych. Zdaniem prezesa Urzędu Regulacji Energetyki sytuacja gospodarcza kraju sprawia, że niewielkie jest ryzyko, że po uwolnieniu ceny prądu wzrosną. Jest więc duża szansa, że w połowie roku ogłosi, że od stycznia 2014 roku polski rynek energii będzie w pełni konkurencyjny.
W drugiej odsłonie kampanii Wymarzonego Konta oferowanego przez Raiffeisen Polbank reklamowana jest wersja tego rachunku dla klientów biznesowych. Akcję przygotowały firmy GPD Agency, Bomaye, Focus Advantage, Comfitura i Starcom.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc