Facebook testuje reklamy w AR
Opublikowany: 10-07-2018
Facebook rozpoczął testy nowego formatu reklamowego wykorzystującego technologię rozszerzonej rzeczywistości (AR). Pozwoli ona użytkownikom między innymi wypróbować konkretne produkty w wirtualnym środowisku, a pierwszą marką która stosuje nowy format jest producent okularów Michael Kors. Facebook rozszerzył też globalnie w należącym do niego Instagramie funkcję ułatwiającą użytkownikom dokonywanie zakupów w sekcji Stories.
POLECANE FILMY
-
Kanał Da Vinci z odświeżoną szatą graficzną (wideo)
-
Dwie kolejne edycje „Hotelu Paradise” w TVN7, startują castingi (wideo)
-
„Policjantki i policjanci 18” od 27 lutego w Czwórce (wideo)
-
„Sprawiedliwi - Wydział Kryminalny 14” od 27 lutego w Czwórce (wideo)
-
Szósty sezon programu „Totalne remonty Szelągowskiej” wiosną lub jesienią w TVN, startują castingi (wideo)