Ewolucja bez rewolucyjnej zmiany przyzwyczajeń na Allegro
Opublikowany: 14-02-2013
Ewolucja bez rewolucyjnej zmiany przyzwyczajeń – to jak zapewnia Allegro – była filozofia zmian serwisu dotyczących zarówno kupujących, jak i sprzedających towary. Nowa odsłona portalu to dopiero początek ewolucji – firma na bieżąco będzie zbierać opinie użytkowników i wprowadzać kolejne zmiany. Wyszukiwanie produktów ma być coraz prostsze i bardziej intuicyjne, a sam serwis dostosowany do pracy na rożnych urządzeniach – smartfonach i tabletach.
TAGI
POLECANE FILMY
-
Jak zmieniało się logo Facebooka
-
Nowe logo Facebooka
-
„Wiadomości” straszą imigrantami: czołówka jak z horroru
-
Norbi, Komodo, Cugowski i Trojanowska gwiazdami „Roztańczonej Polski” w Solecznikach na Litwie. Relacja w niedzielę w TVP3 (wideo)
-
„Brudne domy” i „Pensjonaty z pomysłem” jesiennymi nowościami w TVP Kobieta (wideo)