Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

Ewa Błaszczyk, Anna Dymna, ks. Jacek Stryczek i Jan Mela w akcji „Serce rośnie” firmy Wawel

778 0 0 00:00:30.0

Opublikowany: 21-11-2017

Produkująca słodycze firma Wawel ruszyła z drugą edycją akcji społeczno-konsumenckiej „Serce rośnie”, w ramach której dochód ze sprzedaży wybranych produktów trafi do pięciu wybranych organizacji dobroczynnych. Za strategię komunikacji i kreację kampanii odpowiada agencja Schulz brand friendly, a za obsługę PR Garden of Words Group.

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc