Etykiety jako kokardy w bożonarodzeniowej kampanii Coca-Coli
Opublikowany: 07-11-2016
Pod hasłem „Podaruj radość!” rusza bożonarodzeniowa kampania reklamowa Coca-Coli. W ramach akcji na niektórych butelkach napoju będą etykiety mogące służyć jako świąteczne kokardy. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają firmy marketingowe McCann WorldGroup, MediaCom Warszawa, Fortis, SMG Liquid Thread i Rc2.
TAGI
POLECANE FILMY
-
Jak zmieniało się logo Facebooka
-
Nowe logo Facebooka
-
„Wiadomości” straszą imigrantami: czołówka jak z horroru
-
Norbi, Komodo, Cugowski i Trojanowska gwiazdami „Roztańczonej Polski” w Solecznikach na Litwie. Relacja w niedzielę w TVP3 (wideo)
-
„Brudne domy” i „Pensjonaty z pomysłem” jesiennymi nowościami w TVP Kobieta (wideo)