Zgoda na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych oznacza utratę kontroli nad tym, co się z nimi potem dzieje. Mogą być one wykorzystywane do oferowania towarów i usług, ale też np. do kradzieży tożsamości i wyłudzania kredytów. Dlatego podawanie niektórych swoich danych, np. numeru PESEL, jest bardzo niebezpieczne.
W ramach kampanii napoju mlecznego Actimel (produkowanego przez Danone Polska) pod hasłem „Mam moc. Stay strong” emitowane są w internecie klipy, w których Maciej Stuhr razem z zespołem Stay Stron Brothers wykonuje optymistyczne piosenki.
„I… taki świat jest piękny” to hasło nowej kampanii promującej ofertę na lato 2016 największego polskiego operatora wyjazdów zagranicznych – Biura Podróży Itaka. Do udziału w niej zaproszono aktorów: Joannę Orleańską, Wojciecha Błacha oraz modelkę, prezenterkę i Miss Polski Marcelinę Zawadzką.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc