1 sierpnia ruszyła kolejna odsłona telewizyjnej kampanii reklamowej z udziałem Mistrza Świata 2014 Michała Winiarskiego. Siatkarz w marcu br. został twarzą pierwszej, męskiej linii żeli pod prysznic Luksja Care Pro MEN. Są to jedyne kosmetyki do mycia ciała dla mężczyzn reklamowane przez znanego polskiego sportowca.
Biuro Reklamy TVN Media wprowadza autorski richmediowy format reklamowy skierowany do młodego pokolenia odbiorców. „Millenial" to spot reklamowy, który pozwala na wyrażenie emocji podczas trwania reklamy.
Od połowy maja, przez miesiąc hasłem „Pełne mleko energii” producent łaciatego asortymentu przypomni dzieciom i ich rodzicom, że warto pić mleko.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc