Reklama preparatów Apap i Apap Noc, której bohaterem jest wychowawca pracujący w centrum nauki.
Spot reklamujący nowe wersje smakowe napoju Mirinda.
W rozwoju biznesu najważniejszy jest innowacyjny pomysł i umiejętność przekucia go w zyski. Jak podkreśla Zbigniew Jagiełło, prezes PKO BP, Polacy są przedsiębiorczy i pomysłów im nie brakuje. Świadczy o tym chociażby stale rosnąca liczba powstających start-upów. Do pełni sukcesu potrzeba im tylko nieco instytucjonalnej pomocy. Takim wsparciem ma być inicjatywa MIT Enterprise Forum Poland, która ma ułatwić start-upowcom rozwój w Polsce i wdrażanie ich innowacji do gospodarki.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc