Dzyń dzyń - bożonarodzeniowa reklama UPC
Opublikowany: 03-12-2013
Bożonarodzeniowy spot UPC Polska reklamujący pakiet z telewizją, Internetem i telefonem kosztujący od 69 zł.
Opublikowany: 03-12-2013
Bożonarodzeniowy spot UPC Polska reklamujący pakiet z telewizją, Internetem i telefonem kosztujący od 69 zł.
W nowej kampanii reklamowej UPC Polska wprowadza brand hero - UPCeusza, która ma symbolizować od teraz markę oraz usługi UPC. Kreacją reklam zajęła się agencja K2, która po wygranym przetargu przejęła od Opus B obsługę UPC.
W nowej kampanii reklamowej UPC Polska występuje sympatyczny stworek UPCeusz symbolizujący ofertę tej firmy.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc