Pilnowanie kosztów i podnoszenie jakości i dostępu do usług – to według prezes Banku Millennium największe wyzwania bankowości detalicznej. W efektywnej dystrybucji usług bankowych pomóc może cyfryzacja, jednak nie zastąpi tradycyjnych placówek. Najważniejsze jest stworzenie spersonalizowanej oferty dopasowanej do wąskich grup odbiorców.
W niedzielę wieczorem odbyła się premiera spotu wiosennej ramówki TVN. - Chcieliśmy, żeby widz po obejrzeniu filmu odebrał stację i wiosenny sezon jako inspirujący, wciągający, ale przede wszystkim dający rozrywkę - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Robert Przyszlak, dyrektor działu autopromocji Grupy TVN Discovery Polska.
ostatnia reklama telewizyjna Tesco z udziałem Henia Krysi
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc